Boht hi pyara Kissa jummy k moky py hazid khidmat hy. Jumma Mubarak

ﺣﻀﺮﺕ ﺧﺒﯿﺐ ﮐﯽ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥِ ﻭﻓﺎ

ﯾﮧ ﻣﮑﮧ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﭼﻮﺭﺍﮨﺎ ﮨﮯ۔ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﺑﯿﭽﻮﮞ ﺑﯿﭻ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﻣﻘﺎﻡ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ۔ﺑﺎﺯﺍﺭ،ﺩﻭﮐﺎﻧﯿﮟ ﺍﺭﺩﮔﺮﺩ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﯿﮟ۔ﺑﯿﭻ ﺷﮩﺮ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮨﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯿﮍ ﻟﮕﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ۔ﺩﯾﮕﺮ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍٓﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﺠﺎﺭﺗﯽ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﮐﺎ ﻣﺮﮐﺰ ﮨﮯ۔ ﺍٓﺝ ﺧﻼﻑ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺭﺵ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﮯ۔ﻋﻮﺍﻡ ﮐﺎ ﺟﻢ ﻏﻔﯿﺮ ﮨﮯ۔ﮐﭽﮫ ﻏﻼﻡ ﻧﯿﻼﻣﯽ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔ﺩﻻﻝ ﻏﻼﻣﻮﮞ ﮐﺎﻧﺎﻡ ﻟﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﺘﻮﺟﮧ ﮐﺮﺭﮨﺎﮨﮯ۔ ﺍٓﺧﺮ ﺍﯾﮏ ﺍٓﻭﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮﺋﯽ۔ ’’ ﺧﺒﯿﺐ ‘‘ ﮐﻮﻥ ﺧﺮﯾﺪﮮ ﮔﺎ؟ ﻣﻘﺘﻮﻝ ﺑﺪﺭ،ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻗﺮﯾﺶ ﺣﺎﺭﺙ ﺑﻦ ﻋﺎﻣﺮ ﮐﮯ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﺎﻥ ﭘﮍﯼ۔ﺫﮨﻦ ﭘﺮﺩﺑﺎﻭٔ ﮈﺍﻻ۔ ﮐﻮﻥ ﺧﺒﯿﺐ؟؟ ﺍٓﺧﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻞ ﮔﯿﺎ۔ﺑﺎﭖ ﮐﺎ ﻗﺎﺗﻞ،ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺭﺙ ﺑﻦ ﻋﺎﻣﺮ ﮐﻮ ﺗﮧ ﺗﯿﻎ ﮐﯿﺎ۔ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﮐﯽ ﺍٓﮒ ﺑﮭﮍﮎ ﺍﭨﮭﯽ۔ﺧﻮﻥ ﮐﮭﻮﻟﻨﮯ ﮔﺎ۔ﻏﯿﺾ ﻭﻏﻀﺐ ﺟﻮﺵ ﻣﺎﺭﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﻓﻮﺭﺍ ﺧﺒﯿﺐ ﮐﻮ ﺧﺮﯾﺪﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﺎﮒ ﭘﮍﮮ۔ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮ ﻗﯿﺪ ﮐﺮﻟﯿﺎ۔ ﺧﺒﯿﺐ ﺑﻦ ﻋﺪﯼ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ۔۔۔ﺍﺱ ﺩﺱ ﺭﮐﻨﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﯽ ﻭﻓﺪ ﮐﮯ ﺭﮐﻦ ﺟﻮ ﻗﺒﯿﻠﮧ ﻋﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺭﮦ ﮐﯽ ﻏﺪﺍﺭﯼ ﮐﯽ ﺑﮭﯿﻨﭧ ﭼﮍﮪ ﮔﯿﺎ۔ﺩﯾﮕﺮ ﺍٓﭨﮫ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﻣﮑﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﺴﻔﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﺎﺑﯿﻦ ﻣﻘﺎﻡ ﺭﺟﯿﻊ ﭘﺮ ﺷﮩﯿﺪ ﮐﺮ ﺩﺋﯿﮯ ﮔﺌﮯ۔ ﺧﺒﯿﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﮐﮯ ﮨﻤﺮﺍﮦ ﺩﺷﻤﻦ ﮐﯽ ﺑﺪﻋﮩﺪﯼ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮ ﮐﺮ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻭﺧﺖ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺑﺪﻟﮯ ﮐﯽ ﺍٓﮒ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﻠﺴﮯ ﺣﺎﺭﺙ ﺑﻦ ﻋﺎﻣﺮ ﮐﮯ ﺑﯿﭩﮯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﯿﮟ۔ﺍﻥ ﮐﯽ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻘﺘﻮﻟﯿﻦ ﮐﮯ ﻟﻮﺍﺣﻘﯿﻦ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﻏﺼﮧ ﭨﮭﻨﮉﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﻮﮔﺌﮯ۔ ﻣﮑﮧ ﺍﻭﺭ ﮔﺮﺩﻭﻧﻮﺍﺡ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺎﺩﯼ ﮐﺮﺍﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ﺍٓﺝ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮭﯽ ’’ ﺧﺒﯿﺐ ‘‘ ﮐﻮﺳﻮﻟﯽ ﭼﮍﮬﺎﻧﺎ ﮨﮯ۔ﻟﻮﮒ ﺟﻮﻕ ﺩﺭ ﺟﻮﻕ ’’ ﺗﻨﻌﯿﻢ ‘‘ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﮨﻮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺑﯿﮍﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﮑﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ’’ ﺧﺒﯿﺐ ‘‘ ۔ﻣﺘﺎﻧﺖ،ﺳﻨﺠﯿﺪﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺭﻋﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﻮﺋﮯ ﻣﻘﺘﻞ ﭼﻠﮯ ﺟﺎﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺑﻼ ﮐﺎﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﭼﮩﺮﮮ ﭘﺮ۔۔۔ﻣﻌﺒﻮﺩِ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﮐﮯ ﺩﮬﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ۔۔۔ﺳﻮﻟﯽ ﭼﮍﮬﻨﮯ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﺩﻭﺭﮐﻌﺖ ﻧﻔﻞ ﭘﮍﮬﮯ۔۔۔ ﺳﻮﻟﯽ ﭘﺮ ﭼﮍﮬﺎ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ﭼﺎﺭﻭﮞ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺩﺷﻤﻦ ﺗﯿﺮ ﻭﺗﻠﻮﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﺰﮮ ﮐﺎﭦ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﮐﻮ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﻮﺕ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﻣﻮﺕ ﺟﯿﺴﯽ ﺍﺫﯾﺖ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮨﻮﺍ۔ﺗﯿﺮ ﮐﯽ ﻧﻮﮎ ﺳﮯ ﮐﭽﻮﮐﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ۔۔۔ﻧﯿﺰﮮ ﮐﯽ ﺍﻧﯽ ﺟﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﮐﺮﮐﮯ۔۔۔ﺗﻠﻮﺍﺭ ﮐﯽ ﺩﮬﺎﺭ ﺳﮯ ﺟﺴﻢ ﻟﮩﻮﻟﮩﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﭼﮭﺘﮯ ﺟﺎﺗﮯ۔
ﺧﺒﯿﺐ ! ﻣﻮﻗﻊ ﮨﮯ ﻣﺤﻤﺪؐ ﮐﺎ ﮐﻠﻤﮧ ﭼﮭﻮﮌﺩﮮ۔ﺍٓﺯﺍﺩ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺟﺎﻭٔﮞ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺮﺑﯽؐ ﮐﯽ ﻣﻘﺪﺱ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﺳﺘﺎﺭﮮ ﭘﺮ۔ ﻋﺰﻡ ﻭﮨﻤﺖ،ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ،ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﻣﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﮐﺎﭘﯿﮑﺮ۔ ﭼﺸﻢ ﻓﻠﮏ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻣﻨﻈﺮ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔۔۔ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﻗﻢ ﮨﻮﺗﯽ ﺩﯾﮑﮭﯽ۔۔۔ ﺍﯾﮏ ﺳﺘﻢ ﻇﺮﯾﻒ ﻧﯿﺰﮮ ﮐﯽ ﺍﻧﯽ ﭼﺒﮭﻮ ﮐﮯ ﭘﻮﭼﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺧﺒﯿﺐ ! ﺍﻭﺧﺒﯿﺐ ! ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﯼ ﺟﮕﮧ ﯾﮩﺎﮞ ﺍٓﺝ ﻣﺤﻤﺪ ‏( ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ‏) ﺳﻮﻟﯽ ﭘﺮ ﮨﻮﺗﮯ۔ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﭼﮭﻮﭦ ﺟﺎﺗﯽ۔ ﺍٓﮦ ! ﻇﺎﻟﻢ ﻧﮯ ﮐﯿﺴﺎ ﮔﮭﺎﻭٔ ﻟﮕﺎﯾﺎ۔۔۔ﺭﻭﺡ ﺗﮏ ﮐﻮ ﭼﮭﻠﻨﯽ ﮐﺮ ﮔﯿﺎ۔۔۔ ﺧﺒﯿﺐ ﺗﮍﭖ ﺍﭨﮭﮯ۔ ﭼﮭﻠﻨﯽ ﺑﺪﻥ۔۔۔ﺭﺳﺘﺎ ﺧﻮﻥ۔۔۔ﺗﯿﺮ،ﺗﻠﻮﺍﺭ،ﻧﯿﺰﮮ ﮐﮯ ﺯﺧﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﺑﮯ ﺍﺛﺮ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔۔۔ ﺗﻨﮏ ﺑﻮﻟﮯ۔ ’’ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ! ﻣﺠﮭﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮔﻮﺍﺭﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﭘﺎﻭٔﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺎﻧﭩﺎ ﯾﺎ ﭘﮭﺎﻧﺲ ﭼﺒﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍٓﺭﺍﻡ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﺑﯿﭩﮭﺎ ﺭﮨﻮﮞ ‘‘ ۔ ﺧﺒﯿﺐؓ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺷﻤﻦ ﭘﺮ ﺑﺠﻠﯽ ﺑﻦ ﮐﺮ ﮔﺮﺍﺍﻭﺭﺷﮩﯿﺪ ﮐﺮﺩﯾﮯ ﮔﺌﮯ۔ﻋﺸﻖ ﻭﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﯿﺪﺕ ﮐﯽ ﻭﮦ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﻗﻢ ﮐﺮ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﺭﮨﺘﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﮏ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔ ﺟﻔﺎ ﺟﻮ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺟﻔﺎ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﺘﻢ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﻣﺰﺍ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍٓﻗﺎﺋﮯ ﺩﻭﺟﮩﺎﮞ،ﻓﺨﺮﺩﻭﻋﺎﻟﻢ،ﺳﯿﺪﺍﻟﮑﻮﻧﯿﻦ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻭﮦ ﻻﺯﻭﺍﻝ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﯿﮟ ﺭﻗﻢ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺩﯾﻨﺎ ﻧﺎﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ۔۔ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ، ﻋﻘﯿﺪﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﺸﻖ ﮐﻮ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻨﮓ ﺩﺍﻣﻨﯽ ﮐﺎ ﺷﮑﻮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺲ ﺷﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ۔ ﮐﯿﻒ ﻭﻣﺴﺘﯽ،ﺟﺬﺏ ﻭﺳﺮﻭﺭ، ﺑﮯ ﺧﻮﺩﯼ، ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ﻣﺤﻤﺪﻋﺮﺑﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﻟﯿﻮﺍﻭٔﮞ ﮐﮯ ﻗﺪﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﺘﮧ ﭼﻠﮯ ﮔﺎ۔ ﺟﮩﺎﮞ ﺑﮭﺮ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺘﯿﮟ،ﻋﻘﯿﺪﺗﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﺑﮯ ﻣﺜﺎﻝ ﭘﺮ ﻟﭩﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺟﯽ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﻦ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ،ﺳﯿﺮﺕ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻗﻠﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﺩﺏ ﺳﮯ ﺟﮭﮏ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﻋﻠﯽ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﺭﻓﻊ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﮐﻤﻞ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﺟﻤﻞ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﺣﺴﺐ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﻧﺴﺐ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﺗﻘﯽ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﺧﺸﯽ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﺑﮩﺎ،ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﻧﻮﺭ۔ ﺍٓﺝ ﮐﭽﮫ ﺑﮯ ﺿﻤﯿﺮﮮ۔۔۔ ﻋﻘﻞ ﻭﺷﻌﻮﺭ ﺳﮯ ﻋﺎﺭﯼ۔۔۔ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﻮﺗﻌﻠﯿﻢ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﻣﮕﺮ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﮨﻞ ﻣﻄﻠﻖ۔۔۔ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﻮﺭﻭﺷﻦ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﮕﺮ ﭘﺮﻟﮯ ﺩﺭﺟﮯ ﮐﮯ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ۔۔ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﻮ ﺑﺎﺿﻤﯿﺮ ﻣﮕﺮ ﻣﺮﺩﮦ ﺿﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ۔۔۔ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﻮ ﺧﺪﻣﺖ ﺧﻠﻖ ﮐﮯ ﺟﺬﺑﮯ ﺳﮯ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﻣﮕﺮ ﺩﺭﺣﻘﯿﻘﺖ ﺑﮕﺎﮌﺧﻠﻖ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭ۔۔۔ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻓﻮﺭﻣﺰ ﭘﺮ ﺍٓﻗﺎﺋﮯ ﺩﻭﺟﮩﺎﮞ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﻭ ﺍٓﺑﺮﻭ ﺍﻭﺭ ﺗﻘﺪﺱ ﭘﺮ ﺣﺮﻑ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔۔۔ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺭﯾﺖ ﮨﮯ ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﯽ۔ﺍﺑﻮﺟﮩﻞ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍٓﺝ ﮐﮯ ﺍﻥ ﻧﺎﮨﻨﺠﺎﺭﻭﮞ ﺗﮏ۔۔۔ﺟﺐ ﮐﭽﮫ ﻧﮧ ﺑﻦ ﭘﺎﯾﺎ۔۔۔ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺮﺑﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﺤﻨﺖ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺗﻮ ﻧﮧ ﺭﻭﮎ ﺳﮑﮯ۔۔۔ ﺗﻮ ﺍﻭﭼﮭﮯ ﮨﺘﮭﮑﻨﮉﻭﮞ ﭘﺮ ﺍﺗﺮ ﺍٓﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ﮐﺒﮭﯽ ﺧﺎﮐﮯ، ﮐﺒﮭﯽ ﻓﻠﻤﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﯿﮩﻮﺩﮦ ﺗﺤﺮﯾﺮﯾﮟ۔۔۔ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺻﻔﺮ۔۔۔ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺧﺴﺎﺭﮦ ﺍٓﺧﺮﺕ ﮐﯽ ﺫﻟﺖ۔۔۔ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﺱ ﺍﻣﺮ ﮐﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻣﺘﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺘﯽ ﺑﻦ ﮐﮯ ﺩﮐﮭﻼﺋﮯ۔۔۔ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﻋﺎﻟﻢؐ ﮐﮯ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﻨﮯ۔۔۔ ﯾﮩﯽ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﮨﮯ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ۔۔۔ﺩﺍﻣﻦ ﻣﺼﻄﻔﯽؐ ﻣﯿﮟ ﺍٓﺟﺎﻭٔ۔۔۔ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺭﺍﺣﺖ۔۔۔ ﺍٓﺧﺮﺕ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ۔۔۔ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯿﺎﮞ ﮨﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯿﺎﮞ۔ ﻣﺤﻤﺪ ﮐﯽ ﻏﻼﻣﯽ ﺩﯾﻦ ﺣﻖ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﺍﻭﻝ ﮨﮯ ﺍﺳﯽ ﻣﯿﮟ ﮨﻮ ﺍﮔﺮ ﺧﺎﻣﯽ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻧﺎﻣﮑﻤﻞ ﮨﮯ۔

Comments